Tuesday 3 November 2015

MENAKUTKAN INILAH PENDEDAHAN SEBENAR GOLONGAN GAY MELAYU DI MALAYSIA MUNGKIN SUAMI ANDA GAY



MENAKUTKAN INILAH PENDEDAHAN SEBENAR GOLONGAN GAY MELAYU DI MALAYSIA MUNGKIN SUAMI ANDA GAY


GAY atau Homeseksual sudah berluasa dekat Malaysia. Tak Payah pergi jauhlah, Dekat Bukit Bintang berlambak kelab malam untuk golongan gay! Malah kelab itu tak pernah diserbu oleh mana-mana jabatan yang berkuasa!! Macam dah dipayung oleh kuasa-kuasa besar!

Mungkin kerana itu Golongan ini semakin berluasa dekat Malaysia. Setiap Negeri ada persatuan atau kelab gay masing-masing. Selalunya persatuan atau kelab gay-gay Malaysia ini bertujuan untuk mencari cinta sesama mereka. Ada jugak yang menggunakan platfom facebook untuk memuaskan Nafsu. Boleh dikatakan golongan ini tanpa segan silu memuat naik gambar berunsur lucah,separuh bogel. Malah untuk menyaakinkan dan menggoda mereka yang dibelenggu nafsu, Mereka memuat naikkan gambar punggung mereka.

Inilah Realiti sebenar yang berlaku dekat Malaysia! Jangan disalahkan Ibu Bapa yang melahirkan mereka. tetapi salahkan diri anda kerana anda yang menentukan diri anda yang macam mana. Berbalik tentang Gay Boy dekat Malaysia ini, Mereka dikenali dengan panggilan-panggilan yang tertentu..

TOP
Salah satu panggilan untuk lelaki yang jenis jantanlah. Dia berperanan untuk memasukkan zakarnya pada dubur pasangannya.

BOTTOM
Gay jenis adalah jenis menerima batang! Dia ibarakan sebagai isteri kepada si TOP tadi.

FLEXI
Gay Jenis adalah mereka yang boleh menerima apa-apa sahaja. Dia boleh menjadi top dan jugak bottom. Kebiasaannya lelaki jenis ini jarang jumpa

BISEXUAL
Lelaki jenis adalah jenis yang menyukai Lelaki dan Perempuan. Lelaki ini kebiasaanya menjadi TOP. Lelaki jenis ini lebih disukai oleh Gay-Bottom kerana lelaki bisexual lebih pengalaman ketika main. Kebanyakkan lelaki jenis bisexual adalah mereka yang sudah berkahwin. Mungkin mereka kuat nafsu. Atau mungkin si – isteri tidak cukup melayani suami

PLU
PLU atau dengan erti kata lain People Like Us (PLU) adalah jenis lelaki yang nampak macho,nampak kacak tetapi di bengkong. Biasanya dia dikelilingi oleh wanita-wanita cantik tapi naluri dia terarah kepada gay.

Malaysia adalah sebuah negara yang semakin meningkat naik . Bergitu jugak dengan kos kehidupan. Biasanya mereka yang ada pakej Kacak-Segak ini menggunakan facebook untuk memancing mereka yang kehausan seks. Bukan nak memburuk mereka tapi mereka perlu sedar apa yang mereka lakukan sekarang!

Senarai Group Gay di facebook (MALAYSIA)

MoneyBoys
BoiBoy2 Club’s
SEREMBAN TAMIL GAY BOYS
Aku Adalah Lelaki
Kelab Lelaki Johor
Gay masjid Tanah/ Sg. Udang/ Alor Gajah
PLU macam kita
Gay Malaca Unite
Gay And Bisex Seremban
Plu Corner
Sembang2 PLU
G3ng str8 malacca town
PLU sg pertani
BlueBoy Discotheque Bukit Bintang Kuala Lumpur

Itu adalah diantara Group facebook yang saya “spy” . Saya sertaka bersama link untuk korang tengok sendiri post yang dihantar oleh golongan-golongan gay ini. Kerajaan pun tak mampu nak tutup kelab-kelab gay yang ada dekat malaysia. Untuk pengetahuan anda, terdapat banyak pusat-pusat gay dekat malaysia.

Blue Boy Adalah lokasi paling popular untuk golongan gay ini berpesta. Blue boy yang terletak berhampiran bukit bintang menjadi pilihan buat pasangan gay kerana tempat itu dipenuhi dengan mat-mat saleh!


PLANET ROMEO

Planet Romeo adalah satu website yang dibangunkan untuk golongan gay ini. Mereka bukan sahaja dapat berenteraski sesama mereka tapi mereka boleh share apa sahaja tanpa rasa takut sebab website itu memang untuk gay pun!

INSAFLAH

Bila tanya golongan gay ini kenapa,mengapa,apakah sebenarnya alasan mereka menjadi gay adalah kerana mereka dilahirkan dengan naluri suka pada lelaki! Allah itu Maha Adil. Dia ciptakan anda dengan penuh kesempurnaan. kenapa mesti melawan normal kehidupan. Cubalah jadikan kisah mereka yang menghidap HIV kerana melakukan hubungan songsang diantara mereka. Masa itu baru anda ingat waktu anda sihat.

Selagi korang berpeluang untuk hidup nimatilah dengan penuh kesyukran!

Kreadit : Premium




0 comments:

Post a Comment